Hyppää pääsisältöön

Sydänkeskuksen asiakaskokemus

Meille on tärkeää, että jokainen kohtaaminen jättää hyvän mielen. Käsittelemme kaiken keräämämme asiakaspalautteen Sydänkeskuksen osastoilla, asiakaspalvelutiimissä ja johtoryhmässä.

Asiakaspalaute

Saimme vuonna 2022 yhteensä 3 400 asiakaspalautetta tekstiviestillä (keskiarvo 9,4). Käsittelemme kaiken keräämämme asiakaspalautteen Sydänkeskuksen osastoilla, asiakaspalvelutiimissä ja johtoryhmässä.

"Aivan uskomattoman hyvää palvelua!"

9,4
Palvelun yleisarvosana (asteikolla 1–10)

"Olin turvallisissa käsissä."

4,8
Saamani hoito/palvelu oli hyvää (asteikolla 1–5)

"Saamani hoito ja kohtelu oli kaikilta osin erinomaista."

4,9
Henkilökunta kohteli minua hyvin (asteikolla 1–5)

"Sydämellinen henkilökunta huolehti potilaasta hyvin."

4,8
Koin oloni turvalliseksi hoidon/tutkimuksen/palvelun aikana (asteikolla 1–5)

"Mukavaa tulla ja olla osaavissa käsissä."

4,6
Hoitoani koskevat päätökset tehtiin yhdessä kanssani (asteikolla 1–5)

"Turvallisin mielin kotiuduin. Ystävälliselle henkilökunnalle lämmin kiitos!"

4,7
Saamani tieto hoidosta/tutkimuksesta/palvelusta oli ymmärrettävää (asteikolla 1–5)

Olemme parantaneet palveluamme edelleen palautteiden perusteella: Esimerkiksi hoitoympäristön rauhallisuuteen on kiinnitetty huomiota monin tavoin ja osastojen viihtyisyyttä on parannettu lisäämällä televisioita, korvakuulokkeita, lukulaseja sekä kattotaidetta. Yksityisyyden turvaamiseksi on lisätty väliverhoja ja turvallista liikkumista on varmistettu uusilla tossuilla.

Otamme mielellämme vastaan kehittämisehdotuksia palvelumme kehittämiseksi.

Piian tarina

Piian kesälomasuunnitelmiin tuli muutos, kun vakava sydänkohtaus vei hänet pallolaajennusoperaatioon.

Riikan tarina

Arjen rutiinit menivät uusiksi, kun pienten lasten äiti Riikka joutui 35-vuotiaana vakavaan sydänleikkaukseen.