Murupolku Etusivu Potilaille ja läheisille Potilaan opas Kokemusasiantuntijat Hyvän asiakaspalvelun periaatteet Hyvän asiakaspalvelun periaatteet Onnistunut hoito syntyy oikealla asenteella ja yhteistyöllä. Asiakas Välitän terveydestäni, haluan sitoutua ja osallistua omaan hoitooni. Annan henkilökunnalle oikeaa ja ajanmukaista tietoa terveydentilastani. Noudatan sairaalan sääntöjä ja huomioin odotustilanteessa henkilökunnan ja muut potilaat. Mikäli olen laatinut hoitotestamentin, edellytän, että sitä noudatetaan. Voin antaa saamastani hoidosta ja palvelusta palautetta henkilökohtaisesti tai internetsivuillamme. Ympäristö Pyrimme luomaan kaikille asianmukaiset ja siistit tilat, joissa opasteet ja reititys ovat selkeät sekä esteettömyys on itsestäänselvyys. Haluamme tarjota virikkeitä, toipumista edistävät tilat ja turvallisen ilmapiirin kaikille. Henkilökunta Tervehdimme ystävällisesti ja kohtelemme kaikkia kunnioittavasti. Haluamme tarjota parhaan mahdollisen palvelun huomioiden asiakkaan äidinkielen. Huolehdimme siitä, että asiakkailla on mahdollisuus kysyä ja keskustella omasta hoidostaan. Meillä asiakas on oman asiansa omistaja hoitopäätöksiä tehtäessä. Meille on tärkeää omaisten ja läheisten huomioiminen. Kannustamme toisiamme sekä huomioimme saamamme palautteet. Tulosta sivu