Hyppää pääsisältöön

Mediatiedote Julkaistu 23.1.2019 15.46

Tyksin brändi-ilme uudistui

Avainsanat:

Uudistus on näkynyt Turun yliopistollisen keskussairaalan (Tyks) viestintäkanavissa vuoden alusta lähtien.

Tyks-logo.

Tyks on uudistanut markkinointiviestinnän linjansa. Uusi logo pohjautuu aiempaan tunnukseen, josta välittyvät sairaalan risti ja Turun linnan profiili. Logoa on modernisoitu ja silti haluttu säilyttää tunnistettava, vahva Tyks-symboli. "Parannamme joka päivä" -tunnuslause viestii niin terveyshyödyn välittämistä kuin myös kaiken toiminnan kehittämistä.

Uusi ilme perustuu viime vuonna pidettyihin työpajoihin, joissa Tyksin toimialueiden johto, viestintä ja markkinointiviestintätoimisto linjasivat uuden markkinointikonseptin.

Lisää aiheesta: linkki graafiseen ohjeistoon.